עושה לכם קרקס

עושה לכם קרקס

הם נודדים בכל העולם. עוברים ממדינה למדינה. מחנה קרוונים קטן, קרונות מסע מצוירים, אוהל קרקס צבעוני, ליצנים, לוליינים, להטוטנים, רקדנים ושחקנים. בערב שהשמש תשקע המחנה הקטן יתעורר ופנסי הקרקס יאירו על הזירה העגולה והקסם יחל. האוהל יתמלא קהל רב גברים, נשים וטף. בדוכנים הסובבים את האוהל יעלו ריחות של שיער סוכר, תירס חם ופופקורן. קולות צחוק ימלאו את האוויר: עושים לכם קרקס יקרא הכרוז וההצגה תתחיל. איזה ילד לא ירצה להיות ליצן או לוליין, או סתם חבר בלהקת הקרקס? מי מאתנו ההורים לא חלם אי פעם כשהייה קטן, להיות לפחות מרקיד בובות או מאלף אריות? אז זהו אפשר להגשים חלומות ולעשות קרקס כבר היום.

 

כיום ברוב מופעי הקרקס אין יותר מופעי חיות והקרקס המודרני מתמחה במופעי אקרובטיקה, להטוטנות וקטעים קומיים. בחוגי קרקס לילדים ניתן לרכוש את מיומנויות הקרקס במקצועות אוויר – טישו ריקוד אוויר, טרפז וחישוק, חבל אווירי, וטרפז מעופף. במקצועות הקרקע פירמידות אנושיות, טרמפולינה, תרגילי גמישות וכוח. שיווי משקל – הליכה על חבל וקביים, רולה בולה, ורכיבה על חד אופן. ילדים המעדיפים להטוטנות יוכלו ללמוד ג’אגלינג- אומנות של הטלת כדורים, מקלות, טבעות ולפידים בו זמנית באוויר. אחרים יוכלו להשתלם בליצנות או תיאטרון קרקס וכולם ביחד יעשו לכם קרקס.

 

חוג קרקס הוא מתנה לחיים. אז עשו להם קרקס! רשמו את ילדכם לחוג קרקס ושמחו אותם. בחוג הם יפתחו יכולת ריכוז וקואורדינציה. יציבה נכונה, תפיסת חלל ויכולות תנועתיות. ירכשו ביטחון עצמי ויכולת עבודה בצוות ובקבוצה. הם ילמדו כי שיתוף פעולה ואחריות אחד לשני, מבאים לתוצאות מרהיבות ולהשתהות הקהל. הילדים ילמדו כי לעשות קרקס זה לא צחוק, זו עבודה קשה המחייבת תרגול, אימונים והתמקצעות בלתי מתפשרת שרק היא מבטיחה את בטיחות המופע ושותפיו. הילדים ילמדו שכדי להגיע לזהור ולתהילה יש לעמול קשה פיזית ומנטלית. תחום האקרובטיקה בקרקס מאתגר. הלהטוטנות מקסימה את הצופה ומחייבת הקשבה וריכוז חדים במיוחד. הליצנות מתגלה כאמנות קשה. להצחיק זה ממש ממש לא קל. הילדים המשתתפים בחוג קרקס לומדים להבין שגם קרקס הוא לא תמיד קרקס וזו תובנה חשובה לחיים.


ברור לרובנו שרוב הסיכויים שהילדים שלנו יבחרו להתפרנס מאחד מאומניות הקרקס בבגרותם הוא מזערי. גם הסיכויים שהקרקס יהפוך לענף אולימפי קטנים למדי למורת זאת, חוגי הקרקס הפכו בשנים האחרונות לטרנד של ממש, במיוחד כאשר מחקרים מראים שחוגי קרקס תורמים רבות לפיתוח דימוי עצמי חיובי, מחזקים את היכולת להתמודדות עם פחדים, מפתחים את העצמאות ומגבירים את הביטחון במסוגלות העצמית. חוגי הקרקס מתאימים לילדים החל מגיל הגן, אז עשו להם ולכם קרקס ורשמו את ילדכם לחוג קרקס. הם כבר ימצאו את תחום ההתמחות המעניין אותם בקרקס. אקרובטיקה, להטוטנות או ליצנות.


Notice: Undefined variable: sorting in /var/www/vhosts/hoogim.co.il/httpdocs/classes/article.php on line 17

מידע נוסף: